HOT RIGHT NOW

Τα τσιφτετέλι girls του Σπύρου Παπαδόπουλου

Ο διαχρονικά πιο καυτός λόγος για να κάτσεις να δεις το 'Στην υγειά μας ρε παιδιά'.

Το βλέπει φανατικά η μάνα μου, η πεθερά μου και όλες τους οι +60 ετών φίλες. Οπότε δεν τολμώ να αρθρώσω κακό λόγο για το ‘Στην υγεία μας’. Ακόμη και αν, προσωπικά, το θεωρώ σαφή ένδειξη ότι γερνάς (βλέπε δεν σου κάνει κέφι να βγεις έξω). Η παρουσία, ωστόσο, των συγκεκριμένων ‘σήκω χόρεψε κουκλί μου, να σε δω να σε χαρώ’ καλλονών, το κάνει ‘υποφερτό’ για όλες τις ηλικίες.

 

Δεν ξέρω ποιος/ποια είναι, αλλά νομίζω ότι συλλογικά οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον/στην ‘κλείστρα’ καλεσμένων του Σπύρου Παπαδόπουλου (ναι, στο παραπάνω screenshot η Τζέναρα η Μποτσάρα είναι) . Γιατί πέρα από την -προφανώς δύσκολη- δουλειά του να μαζεύει κάθε εβδομάδα τόσους καλούς τραγουδιστές και ηθοποιούς, τα καταφέρνει περίφημα και στο άθλημα ‘ποια μπορώ να φέρω που θα σηκωθεί σίγουρα και θα ρίξει μια σέξι γυροβολία’ αυτή την εβδομάδα .

Ακόμη και αν, αναγκαστικά, μιας και είμαστε μια μικρή χώρα με πεπερασμένο αριθμό ωραίων γυναικών (έστω ωραίων επώνυμων ή ημι-επώνυμων) μερικές φορές επαναλαμβάνεται. Ναι, εσένα κοιτάζω στα μάτια Κατερίνα Στικούδη (Και, υπό άλλη έννοια, εσένα Δημήτρη Μπάση που μοιάζει να τραγουδάς non stop τα Χαμοπούλια).

 

Από εκεί και πέρα, ώρα να περάσουμε στο ψητό. Αν δηλαδή όντως ισχύει το ότι από το πως χορεύει μια γυναίκα καταλαβαίνεις πως είναι στο κρεβάτι. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια. Ξέρω όμως ότι, αν έμαθα κάτι βλέποντας τα tsifteteli girls του Παπαδοπούλου εν δράσει, είναι ότι χρειάζεται ψυχή και ντέρτι για να το κουνήσεις σωστά.

Η πρωταθλήτρια

Εξού και πρωταθλήτρια βγαίνει η Τζένη Μπότση, με το κοντό λευκό μίνι, από την εμφάνισή της στην εκπομπή το Πάσχα του 2014. Μια γυναίκα φτιαγμένη να χορεύει και να ξεσηκώνει τα πλήθη. Πάντα με το χαμόγελο στα χείλη και τη τσαχπινιά στο μάτι (και στο μπούστο).

 

Με δεύτερη τη τάξει την Κατερίνα Στικούδη με το κόκκινο φόρεμα, πίσω στο 2008, στην εποχή της ΝΕΤ. Σαφώς πιο απόμακρη και λιγότερο χαμογελαστή από τη Τζένη αλλά, σωματικά, 3-4 σκάλες πιο κοντά στην τελειότητα.

 

Γνωρίζοντας την καλά, δηλώνω σίγουρος ότι, στο μυαλό της, ακόμη και τότε, πρωταθλητισμό κάνει. Επίσης ότι αυτές οι κινήσεις είναι σαφώς προβαρισμένες επί ώρες μπροστά στον καθρέφτη. Αλλά έτσι είναι, στην πραγματικότητα, η Κατερίνα. Παίρνει στα σοβαρά τα πάντα. Ναι, ακόμη και το τσιφτετέλι.

Ειδικά μνεία στο πουλέν μας, Κωνσταντίνα Κλαψινού (βλέπε Δικαίωση), εδώ με υπέροχες μπότες πάνω από το γόνατο, που καταβάλει πραγματικά τιτάνιες προσπάθειες για να μην πάρει κανείς χαμπάρι ότι διαθέτει το πιο ωραίο φυσικό στήθος αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

 

Καθώς επίσης στην Σόφη Πασχάλη που, ως η πιο ευλύγιστη Ελληνίδα, είναι λογικά να τα καταφέρνει μια χαρά και σε αυτό το άθλημα.

 

H κουκλίτσα στα ροζ

Στην περίπτωση της Αγγελίνας Ματαλιωτάκη, που έκανε μόλις την πρώτη σόλο της εμφάνιση στο ONEMAN με μεγάλη επιτυχία (την αποθεώσατε κύριοι. Και μπράβο σας), τη διαφορά έκανε το -κοντό- ροζ φόρεμα. Πάντα σε συνδυασμό με τα βαθιά καθίσματα που δεν είχε πρόβλημα (ούτε εκείνη, ούτε ο Σωτήρης Καλυβάτσης που την παρακολουθούσε ‘στενά’) να κάνει φορώντας το. Όλα αυτά με μουσική υπόκρουση, πάλι, τον Δημήτρη Μπάση να τραγουδάει ‘Τα χαμοπούλια’.

 

Ίδια ‘τεχνική’ που χρησιμοποίησε και στη 2η εμφάνιση της με το κοντό κόκκινο φόρεμα (δες το παρακάτω βίντεο ως το 3.30).

 

Αν και είμαστε βέβαιοι ότι η Αγγελίνα θα τα κατάφερνε και με κάτι μακρύ. Όπως πριν από μια εβδομάδα η -ραγδαία ανερχόμενη ‘κορίτσι του Σόμμερ’- Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου που, με την λευκή εφαρμοστή μακριά φούστα της, έκανε τον Θόδωρα τον Πάγκαλο να την κοιτάζει με ένα τρόπο που έκανε δικαίως τον γύρο του ελληνικού internet.

 

Ή η ‘ήρθε από το πουθενά’ Τραϊνά Ανανία από τους Συμμαθητές με ολόσωμη καφέ φόρμα -και trademark κίνηση το ανέβασμα πάνω στο πάλκο- που έσπασε τα τσιμέντα χορεύοντας το ‘Ο Σαλονικιός’ με ‘φόντο’ τη φωνή του Άγγελου Διονυσίου.

 

Καθώς επίσης και η Κατερίνα Παπουτσάκη, πίσω στο 2009. Μιας αστικής παιδείας γυναίκα που, ωστόσο, και πάνω στο χορό εκπέμπει μια πρωτόγνωρη και αξιοσημείωτη λαϊκότητα.

 

Το σημαντικό είναι το βλέμμα. Το να στάζει εμπειρία. Όπως αυτό της Εύας Λάσκαρη. Αναγνωρίσιμη από το κούνημα, το τατού στο χέρι και το γεγονός ότι ρίχνει ένα κεφάλι σε όποια είναι δίπλα της.

 

Εκείνες που θέλουν προπόνηση

Το να έχεις τέλειο σώμα, δεν σημαίνει ότι ξέρεις να το κουνάς σωστά. Απόδειξη η Αθηνά Οικονομάκου, που έχουμε αποδείξει πόσο την αγαπάμε. Δεν το έχει. Ή, για την ακρίβεια, δεν την νοιάζει να μας το δείξει.

 

Ούτε το να είσαι επαγγελματίας χορεύτρια σημαίνει απαραιτήτως κάτι. Όπως στην περίπτωση της Λαρισαίας Εύης Σάμπρου του Dancing with the stars που μπορεί να ξέρει να χορεύει τα πάντα (είναι άλλωστε πρωταθλήτρια στο international latin). Αλλά το τσιφτετέλι της οποίας δεν μας έκανε κλικ. Τι τα θες, όπως λέγανε και στο χωριό μου, ‘περί τσιφτετελιού, κολοκυθόπιττα’.

 

Ούτε καν το να κάνεις την extra κίνηση όπως το να βάζεις το τραπέζι στην μέση της πίστας, όπως η -κατά τα άλλα φιλότιμη- Ράνια Κωστάκη.

 

Ούτε το να είσαι πανύψηλη, πανέμορφη και πάλαι ποτέ καψούρα του έθνους, όπως η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους.

 

Αν και παραδόξως εκεί που μας έκανε να αισθανθούμε πιο… αμήχανα ήταν η -κατά τα άλλα συμπάθειά μας- Βάσω Λασκαράκη, με παρτενέρ τον Κώστα Βουτσά. Ας πούμε απλά ότι δεν τρέχει τίποτα και να μην ξαναχορέψει ποτέ για εμάς πια.

 

Τι μένει τώρα; Μα τι άλλο από το παρακαλέσουμε τον Σπύρο Παπαδόπουλο να αφιερώσει μια ολόκληρη εκπομπή στο τσιφτετέλι. Και να ‘υποχρεώσει’ για πρώτη φορά Στικούδη, Μπότση και Κλαψινού να χορέψουν μαζί. Εννοείται με τον Μπάση να τραγουδάει Τα Χαμοπούλια.

 

Ιδανικά με guest stars ξανά τις ελληνίδες μαζορέτες Greek Drops να αποδεικνύουν πως το να ξέρεις να ξεσηκώνεις το κοινό σου θέλει ώρες σκληρής προπόνησης.