BODY

3 βήματα για σωστή αποθεραπεία μετά τον Μαραθώνιο

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΟΛΥΜΕΡΟΠΟΥΛΟΣ
09 ΝΟΕ. 2017 16:14

Καλό είναι να τερματίζεις αλλά να μπορείς και να περπατήσεις την επόμενη μέρα.

Την Κυριακή η ομάδα της Amstel free θα τρέξει στα 5 χλμ στον αγώνα του Αυθεντικού Μαραθωνίου. Μπορεί η απόσταση να είναι μικρή αλλά για να κάνουμε ένα καλό χρόνο οι επιβαρύνσεις που θα δεχτεί το σώμα και ειδικότερα τα πόδια θα είναι πολύ μεγάλες.

Την Κυριακή η ομάδα της Amstel free θα τρέξει στα 5 χλμ στον αγώνα του Αυθεντικού Μαραθωνίου. Μπορεί η απόσταση να είναι μικρή αλλά για να κάνουμε ένα καλό χρόνο οι επιβαρύνσεις που θα δεχτεί το σώμα και ειδικότερα τα πόδια θα είναι πολύ μεγάλες.

ADVERTISING

Το τρέξιμο γίνεται στην άσφαλτο το οποίο είναι ένα πολύ σκληρό υλικό που δεν απορροφά καθόλου κραδασμούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι δυνάμεις που ασκούνται στους μυς και στις αρθρώσεις μας να είναι πολύ μεγάλες. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το γαλακτικό οξύ που αποβάλουν οι μύες θα μας κάνει να νιώσουμε έντονη κούραση, κάψιμο και πιάσιμο μετά το τέλος του αγώνα. Για αυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό μετά τον τερματισμό να ακολουθήσεις την σωστή διαδικασία αποθεραπείας.

ΒΗΜΑ 1ο> Μην μείνεις ακίνητος. Αφού τερματίσεις συνέχισε να περπατάς και μην σταματήσεις να κάτσεις κάπου. Με αυτό τον τρόπο οι μύες συνεχίζουν να ενεργοποιούνται και χρησιμοποιούν σαν καύσιμο το γαλακτικό σου οξύ το οποίο και καίνε.

ΒΗΜΑ 2ο> Φάε μια μπανάνα η οποία είναι πλούσια σε κάλιο και μαγνήσιο και παράλληλα ενυδατώσου με μια Amstel free. Αυτός ο συνδυασμός θα γεμίσει τους μυς σου με θρεπτικά συστατικά και θα τους αναζωογονήσει προστατεύοντάς τους από κράμπες και έντονα πιασίματα

ADVERTISING

ΒΗΜΑ 3ο> Οι διατάσεις. Στο παρακάτω βίντεο σου δείχνουμε μερικές διατάσεις που είναι πολύ χρήσιμες να κάνεις αφού τερματίσεις και ηρεμήσεις από τον αγώνα. Στοχεύουμε στα πόδια τα οποία δέχονται και την μεγαλύτερη επιβάρυνση. Πρέπει να διατίνεις τις μεγάλες μυικές ομάδες όπως τετρακέφαλοι, γαστροκνήμιο, οπίσθιο μηριαίο, απαγωγοί-προσαγωγοί. Διατάσεις

Φρόντισε την κάθε διάταση να την κρατάς περίπου 1 λεπτό. Με αυτό τον τρόπο οι μυικές ίνες, οι οποίες από την έντονη προσπάθεια έχουν σφίξει, χαλαρώνουν και παίρνουν σχεδόν την αρχική τους μορφή. Έτσι τα πόδια σου αποφεύγουν τους τραυματισμούς κι η επόμενη ημέρα δεν θα έχει έντονο πιάσιμο. Να ξέρεις όμως ότι αν τεμπελιάσεις και δεν αφιερώσεις χρόνο για διατάσεις τότε το πιο πιθανό είναι την επομένη και πιο πολύ μετά από 48 ώρες να αισθάνεσαι τα πόδια σου να ζυγίζουν 200 κιλά και να μην μπορείς εύκολα να σηκωθείς από την καρέκλα.

Μετά τον αγώνα σου αξίζουν συγχαρητήρια και μία ανταμοιβή. Μία παγωμένη, απολαυστική μπύρα που θα σε αναζωογονήσει, με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ και μόνο 23 θερμίδες. Φυσικά και υπάρχει και δεν είναι άλλη από την Amstel Free, ελληνικής προέλευσης και εξαιρετικής ποιότητας που είναι σίγουρο πως θα γίνει το νέο σου αγαπημένο 'μη' αλκοολούχο ποτό!