Σε αυτή την έκθεση φωτογραφίας τα στέκια και οι καταλήψεις μοιάζουν όπως δεν τα έχεις ξαναδεί

Ένας φωτογράφος παρουσιάζει το οδοιπορικό του σε εξωθεσμικές δραστηριότητες μέσα από μια διαφορετική τεχνική.

Για 4 χρόνια, ο Γιάννης Στούρνας γύριζε την Ελλάδα ψάχνοντας να βρει εικόνες της εξωθεσμικής Ελλάδας και να τις απαθανατίσει με έναν τρόπο εντελώς διαφορετικό.

Σε αυτό το φωτογραφικό πρότζεκτ, τα πορτρέτο δε μοιάζουν με όλα τα υπόλοιπα. Ο Γιάννης Στούρνας ακολούθησε πρόσωπα, παρακολούθησε εγχειρήματα, βρέθηκε καταλήψεις, στέκια, γειτονιές. Με τις καθημερινές τους πολλαπλού εύρους πολιτισμικές, εξωθεσμικές έως και αντικρατικές δραστηριότητες.

Η τεχνική που χρησιμοποίησε δεν είναι καινούρια (χρησιμοποιήθηκε τον 19ο αιώνα), όμως το αποτέλεσμα είναι σίγουρα διαφορετικό. Με μηχανή μεγάλου φορμά και απευθείας εκτύπωση σε γυάλινες πλάκες, αντιπαρατίθεται κατά κάποιον τρόπο στην έξαλλη εμπορευματοποίηση και στη γενικευμένη (με αλλαγή χρήσης) φωτογράφηση των καιρών μας. Τεχνική που, διόλου τυχαία, ονομάζεται ακόμη αμβροτυπία (εκ του άμβροτος, μη θνητός), δηλαδή «απαθανάτιση».

1

Δες εδώ ένα σύντομο βίντεο για τη συγκεκριμένη τεχνική, για να μπεις στο κλίμα. Αλλά μπορείς να απολαύσεις και την ίδια την έκθεση, στο θέατρο Εμπρός, μέχρι τις 28 Οκτωβρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκέψου το event page της έκθεσης όπως και το επίσημο site της Κινηματογραφίας.

Inline Image

Inline Image

Inline Image

Inline Image